Търсене в този блог

понеделник, 27 септември 2010 г.

Силата да се живее!

Животът е труден - ДА!
Животът е чуден също тъй!
Живеем ний тъй кратко,
но тъй пълноценно!
А искаме да живеем го до последно!
Сила е да се живее!
Но сила е да се приеме и смъртта!
Стига да не тичаш към ней сега!
А днес събуждам се с усмивка
и търся сутрешна разтривка!
Но ето аз съм сам,
но само във ума си!
Та тук са всички - АЗ ЗНАМ!
На мене във душата.
И носят и те частица от моята душа,
тъй нежна, сигурна, добра.
Надявам се тъй всеки от вас
да се зарадва на този стих в този час!
За всеки случай не забравяйте,
че когато ви потрябвам - аз винаги ще съм до вас!
Макар и само в мислите,
по-силни от на света културистите!
Достатъчно е тук и сега,
ний да помним, че има някой, който мисли за нас нейде по света!

Няма коментари:

Публикуване на коментар